דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורכי גירושין ודמי מזונות 

מאת    [ 10/02/2012 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2350 פעמים ]

עורכי גירושין מתמחים הן בדיני משפחה והן בדיני מזונות לילדים. דמי מזונות הולכים יד ביד עם כל תהליך גירושין- אם יש ילדים קטינים במשפחה, השופט בטוח יפסוק להם דמי מזונות. עורך דין גירושין צריך להיות בעל ניסיון מספק בתחום של דמי מזונות, כדי לעזור לבני הזוג להגיע להסכם מתאים ומספק בתחום, אשר יתאים לשני הצדדים. בישראל פועלים בתי המשפט על פי מספר חוקים וקווים מנחים הנוגעים לדמי מזונות לילדים, ומבססים אותם על ההכנסות הקבועות של שני הצדדים ועל רמת החיים שהילד או הילדים היו רגילים אליהם בזמנים בהם ההורים היו נשואים.

 

כאשר מתגלות חריגות בהסכם בנושא דמי מזונות, רצוי מאוד להעזר בשירותיהם של עורכי גירושין. במידה ושני הצדדים מסכימים על סכום חריג או שונה של דמי מזונות, והסכום נכלל בהסכמי הגירושין, בית המשפט עשוי לשלול את החלק הזה בהסכם ולפסוק פסיקה משל עצמו בנושא. עורך דין גירושין יכול להסביר לבית המשפט מדוע קיימת החריגה, ומדוע החריגה עשוייה להיות לטובתם של שני הצדדים.

 

עורך דין גירושין אף יעזור ללקוחותיו במקרה של סיבוכים אפשריים. על אף שההבנה הבסיסית של דמי מזונות לילדים היא מאוד פשוטה כאשר עוקבים אחר החוקים והקווים המנחים, הנושא עלול להפוך למסובך יותר עם דרושה חריגה מהנורמל לגבי נושא מסויים. דוגמה טובה היא זו- כאשר לשני הצדדים יש משמורת משותפת, יכול להיות שהאם תקבל את הילד לחצי מהזמן בדיוק, והאב יקבל אותו בדיוק לחצי הזמן הנותר. במצב זה משולמים דמי המזונות כרגיל. אך בעזרת עורכי גירושין יכולה האם להשיג פסיקה, אשר לפיה גם אם האב יקבל את הילד לזמן ארוך יותר מהאם, עדיין יהיה עליו לשלם לה דמי מזונות עבורו. ואילו עורך דין גירושין מצד האב יכול לעזור להסביר לבית המשפט במקרה כזה מדוע אין לפסוק את המשך תשלומם של דמי המזונות. אולי האב משלם עבור כל החוגים והפעילויות של הילד שאחרי שעות הלימודים, קונה את כל הבגדים של הילד ואת מרבית האוכל שלו?

 

בנוסף, עורך דין גירושין טוב יוכל להסביר להורים שללא קשר להסדרי המשמורת, לפעמים עדיף שההורה אשר מרוויח טוב יותר יהיה האחראי הבלעדי על תשלומם הישיר של תשלומים שונים (כמו למשל ביטוח הבריאות, בית הספר, החוגים, טיפולי השיניים וכדומה)- רק כדי לוודא שהתשלומים משולמים כסדרם ושהילד לא יאבד את זכויותיו עקב אי תשלום סדיר שלהם. גם במקרה כזה, עורכי גירושין יפעלו לטובת סידור דמי המזונות באופן ראוי.

 

בחירת עורכי גירושין עבור טיפול בנושא של דמי מזונות צריכה להעשות בצורה שקולה ואחראית. בחר עורך דין גירושין אשר מתאים לסטנדרטים שלכם. בחרו עורך דין גירושין אשר ראשית, עונה על כל הציפיות המקצועיות, ושנית- גורם לכם להרגיש בנוח לידו. בחרו עורך דין גירושין אשר יש לו ניסיון גם בבית המשפט וגם בהגעה לפשרות- א לפחות חברה של עורכי גירושין אשר יכולה לספק לכם עורכי דין שונים בעלי מומחיות שונה בכל תחום- לפי הצרכים אשר יתגלו במהלך הגירושין. בחרו עורכי גירושין בעלי ניסיון רב, ידע מתאים בתחום, ויכולת להלחם עבור המטרות שלכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב